اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

  • ۰
  • ۰

کشور ایتالیا

کشور ایتالیا در جنوب اروپا و پایتخت آن شهر میلان می باشد.امروزه ایتالیا کشوری توسعه‌ یافته است و جزء گروه هشت به‌ شمار می‌آید.راه های مهاجرت به کشور ایتالیا چیست؟اقامت در کشور ایتالیا چگونه است؟هزینه های زندگی در کشور ایتالیا چگونه است؟آیا موقعیت جغرافیایی کشور ایتالیا را می دانید؟شرایط زندگی در کشور ایتالیا چگونه است؟قوانین کشور ایتالیا شامل چه مواردی است؟تحصیل در کشور ایتالیا چگونه است؟سن قانونی مهاجرت به کشور ایتالیا چه سنی است؟

واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیاییاست. جمعیت ایتالیا ۶۰میلیون و ششصد هزار نفر است و ۹۱.۶درصد مردم آن مسیحی هستند.ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا است. ایتالیا آب‌وهوای معتدل فصلی دارد و آب‌وهوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی تفاوت زیادی دارد.

 

بهتر است قبل از ورود به ایتالیا بسیاری از موارد را بررسی نمایید. موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE طی سالها تجربه و داشتن وکلای برجسته در کشور ایتالیا تمامی مسائل را به روشنی بیان میکند تا شما عزیزان بتوانید با دید بهتری انتخاب نمایید.

 

کیفیت و شاخص های بالای زندگی

ایتالیا به واسطه عضویت در اتحادیه اروپا دارای استاندارد های بالایی در زمینه های مختلف از جمله بهداشت، خدمات اجتماعی، پوششهای بیمه ای و سایر موارد می باشد.

شهرت جهانی در رشته هایی چون معماری، هنر، مهندسی، باستان شناسی، تاریخ و علوم اجتماعی

ایتالیا به لطف داشتن اساطیر کهنی چون میکلانژ، رافائل، فراگامو، مارکو پولو، دانته، گالیله، داوینچی و بزرگان دوره معاصر این کشور چون انزو فراری، جورجیو آرمانی، گوچی و آندریا بوچلی همواره به عنوان کشوری با مردمان خلاق و مبتکر در جهان مشهور بوده است. این موضوع به ویژه در عرصه هنر و شاخه های آن نمود قابل توجهی در ایتالیا دارد.

 

هزینه های زندگی قطعاً با توجه به شرایط و سبک زندگی فردی دانشجویان مختلف متفاوت است. موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE طی سالها تجربه و وجود وکلایی برجسته در کشور ایتالیا بهترین راهنمایی ها را در این زمینه به شما عزیزان می دهد تا بتوانید با انتخاب درست آینده ای روشن را برای خود رقم بزنید.

هزینه های مسکن

معمولا در ایتالیا دانشجویان در خانه هایی که اجاره می کنند بسیار قدیمی می باشد. البته در شهر رم این وضعیت بیشتر دیده میشود. میلان نسبتا خونه های بهتری دارد.در شهرهای کوچک شمال ایتالیا هم خانه های شیکی پیدا میشود.

البته باز هم تمامی این مسائل بسته به اینکه دانشجو در خوابگاه یا سوئیت دانشجویی و یا آپارتمان های مستقل زندگی نمایند، هزینه ها از ۱۵۰ تا ۲۵۰ یورو به ازای هر ماه در خوابگاه، و بین ۲۵۰ الی ۵۰۰ یورو به ازای سوئیت های دانشجویی و یا بیشتر از آن به ازای آپارتمان های یک یا دو خوابه هزینه در بر دارد.شهرهای کوچیکتر ایتالیا از نظر مسکن بسیار ارزانتر هستند.


https://mie.company/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/

  • ۹۷/۰۷/۲۲
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی