اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

22khabar

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰

22khabar

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰

22khabar

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰



اول MLS Cup نهایی پس از 120 دقیقه بود در نهایت با مجازات روم تورس مرگ ناگهانی به عنوان سیاتل به حل و فصل شدن تغییر برنده اول خود را تا کنون MLS در شب یخبندان در زمینه BMO فنجان.

آن نماد سیاتل دفاعی است اتصالات شد حل و فصل نمره باید مجازات قاطع. برای سال، سیاتل ساخته شده است که شهرت برای حمله به استعداد که wilts در آف اما اتهام شجاع خود را از طریق دوم نیم فصل دشوار است ساخته شده به همان اندازه در دفاع به عنوان حمله و نهایی این مثال های افراطی از آن بود. کیسی ورزشی 1-0 در بازی در بازی با شات آنها تنها در هدف ضرب و شتم داشتن سیاتل یک “بهتر” در فینال – تبدیل شدن به تنها تیم در تاریخ MLS به شات هدف دو ساعت بازی منظم ندارد در رفت.

دروازه بان تورنتو ایروین کلینت بود نگران به هیپوترمی نسبت به عکس برای بسیاری از آن دوره، اما در حالی که او را یک مجازات نجات در ضربات، همتای استفان Frei، که نه موجب صرفه جویی در طول عمل rearguard تیم خود را ساخته شده بود که در پایان بازی جشن می بود. Frei تیم خود را در بازی با انگشت غواصی ذخیره از هدر جوزی التدور دورة دوم وقت اضافی نگه داشته بود و همچنین مجازات مایکل بردلی ضعیف در ضربات به درپوش شب پر حادثه شخصی نجات دهد.

دو ساعت قبل از آن، گرگ Vanney می بود به نظر می رسید به تورنتو قصد حمله از همان آغاز، با تغییر به خط تا که پای در مونترال با مایکل بردلی تنها محافظ آشکار دفاع، آغاز شده بود و حمله فکر جاناتان Osorio پشت در سمت هزینه جانسون خواهد شد.

میزبان بموقع شروع بازی در حالت فعال با شات scuffed اولیه از التدور فقط گذشته Frei را بسیار پست، به صدا هشدار زود هنگام در دست خوش پیشامد میشه. همانطور که تیم Vanney را سعی کنید بلافاصله آتش شوق جمعیت 36,045 ظرفیت توسط دنباله ای از گوشه های تورنتو دنبال می شد.

نیست که آنها نیاز به تشویق بسیار. بازی در سه دقیقه فروخته بود و با تورنتو یک دهه منتظر داشتن حتی میزبان بازی بیسبال، به خانوادهٔ نهایی آنها بودند بازی در این اجرا postseason جو در سه بازی خانگی خود را قبل از شروع این بازی را به اوج ساخت دیده بود. و حتی دمای انجماد (23F در سطح زمینه برای پا زدن کردن، با سرمایش باد کردن دریاچه انتاریو آن بیشتر احساس مانند 10F) جمعیت خانه را سرکوب کند.

سیاتل انجام بهترین خود را برای متوقف کردن حرکت در زمینه هر چند، اولین بار توسط بازی با fouls کاهش و سپس با تلاش برای پیدا کردن راه خود را در آن با انتقال سریع به منظور تلاش برای دریافت اردن موریس ساختمان در Zavaleta اریک. Zavaleta notionally بخش ضعیف ترین تورنتو به سه است، هر چند سختی حدس اولیه در حال اجرا که او زمین خود را در برابر جوانان ما بین المللی برگزار شد.

تورنتو شد تهدید بیشتر تیم در نیمه اول. غیر از برخی از امیدوار طرفداران رو به جلو توسط والدز مشغول, سیاتل شد نمی گیری بسیاری از روشن…

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰



قطب شمال است گم شده یک تکه از دریا یخ اندازه مکزیک.

در حالی که پاییز ushers در فصل رشد یخ دریا در نوامبر شاهد عقب نشینی کوتاه است که تقریبا در حدود 40 سال سوابق ماهواره ای با توجه به اطلاعات منتشر شد سه شنبه توسط ملی برف و یخ دیتاسنتر بی سابقه بود. که شیب کمک نوامبر تنظیم یک رکورد کم برای منطقه دریای یخ — ماه هفتم به انجام این کار امسال نیز رکورد.

در قطب مخالف یخ دریای قطب جنوب به حاشیه نیز تنظیم یک رکورد کم برای نوامبر، بردن چند سال بالاترین پیشنهاد شده، اگر چه رانندگی flip-flopping روشن نیست.

“آن است بسیار قابل توجه این نوامبر در هر دو نیمکره” دانشمند NSIDC Julienne Stroeve گفت: در یک ایمیل. “این قطعا کاهش طولانی مدت در قطب شمال یخ دریا ادامه دارد. آن کمی بیشتر کنجکاو در مورد آنچه اتفاق می افتد در قطب جنوب، پس از پژوهش های بیشتری در آن مورد نیاز است.”

غیر معمول عقب نشینی فصل سرد

قطب شمال یخ دریا زیر چرخه فصلی اپیلاسیون در سرد، تاریک ماه از پاییز و زمستان و پایانی هنگامی که خورشید دوباره پدیدار می شود در بهار و تابستان.

Arctic sea ice extent for November 2016 was 3.51 million square miles. The magenta line shows the 1981 to 2010 median extent for the month. The black cross indicates the geographic North Pole.

وسعت یخ قطب شمال دریا برای نوامبر سال 2016 3.51 میلیون مایل مربع است. خط قرمز نشان می دهد میزان متوسط 1981 به 2010 برای ماه. صلیب سیاه و سفید قطب شمال جغرافیایی را نشان می دهد.

اعتبار: ملی برف و یخ دیتاسنتر

اما شاید قطب شمال درجه حرارت دو برابر سرعت متوسط جهانی در حال افزایش است تعیین کردن یک کهکشان مارپیچی رو به پایین در سطح دریا یخ. تابستان شاهد کاهش بزرگترین با پایان فصل حداقل نیمی از آنچه به آن فقط سه دهه پیش بود.

A مطالعه اخیر در بر داشت که تولید گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن معادل است که از پرواز اطلس تک ترجمه به از دست دادن 30 فوت مربع از دریا یخ. اگر تولید گازهای گلخانه ای تحت کنترل آورده نمی شوند و درجه حرارت همچنان افزایش یابد، قطب شمال در تابستان تا اواسط قرن ice-free می تواند تبدیل به.

تاثیر می گذارد که از دست دادن یخ منطقه ای گیاهان و جانوران جوامع بومی و فعالیت های صنعتی مانند حمل و نقل. آن حتی ممکن است اعمال نفوذ بر الگوهای آب و هوا در شمال امریکا، اروپا و آسیا.

حداکثر پایان زمستان امسال آمار کم سابقه لطف شرایط زمستان گرم قابل ملاحظه ای در قطب شمال، با درجه حرارت هوا 4 ° F تا 11 درجه فارنهایت (2 درجه سانتی گراد تا 6 درجه سانتیگراد) بالاتر از حد متوسط است. اما نسبتا خنک و آب و هوا ابری تابستان تابستان حداقل از ضرب و شتم از رکورد 2012 کم نگه داشته.

به عنوان جستجوی پیشرفته برای زمستان یخ شروع به رشد مانند معمول، هر چند آنجا ماند و زیر نرمال هفته به هفته.

سپس در اواسط نوامبر چیز عجیب و غریب رخ داده: یخ دریای شروع به کاهش. قبل از آن مسیر رو به بالا را از سر گرفته، دریای یخ منطقه کاهش یافته است با 19,300 مایل مربع — شاهکار تقریبا بی سابقه ای در پرونده. رخداد تنها شبیه قطره بسیار کوچکتر از 5400 کیلومتر مربع در نوامبر 2013.

که غیر معمول شیب فصل سرد نوامبر پایان با مساحت یخ دریای 753,000 مایل مربع زیر 1981 به 2010 دراز مدت کمک کرد…

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰



پیرلو ارائه یک نگاه اجمالی از چشم انداز منحصر به فرد خود را از فوتبال منچستر سیتی داشته اند بهتر در این فصل از خود بارسلونا طلاکاری و طرف بایرن مونیخ گفته. قبل از مسابقه این باشگاه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گروه سه شنبه شب، لاستیک مرده مقابل سلتیک، کلمه او تصمیم گرفت برای توصیف معابر شهر بهترین بازی تحت او “سریع تر” از Barça و بایرن بود.

این ممکن است تعجب برخی از کیفیت آن تیم قبلی داده شود. بارسلونا 14 غنائم عمده، از جمله دو عنوان لیگ قهرمانان بین 2009 تا 2012 در حالی که تعداد دفعات در بایرن هفت در سه فصل ادعا. به ویژه طرف بارسلونا که همه قبل از آنها در فصل اول ژاوی را به عنوان مدیر یکی از بهترین تاریخ در نظر گرفته.

با این حال موارد مشابه فقط 23 به تصدی خود شهر پسرِ روز شنبه زمانی که آنها conceded سه بار در فینال 30 دقیقه قبل از Fernandinho و سرجیو Agüero فرستاده شد پر از ستایش به طرف او با وجود خود شکست چلسی بود.

“ما خوب – بازی سریعتر از در مونیخ و حتی در بارسلونا، زمانی که ما تا به حال یک بازیکن [Messi]، که شگفت انگیز بود و ما به آن مرحله ایجاد کرد،” او گفت. “به طور کلی، من تا در زمان کوتاه ما با هم شده اند راضی. ما با 10 بازیکن حمله و سعی کنید به حمله متقابل را دریابند. تصمیم گرفتم این چون من کار حمله به فضاهای کوچکتر و دفاع از فضاهای بزرگتر دادم. برای که شما نیاز به زمان، اما من مطمئن هستم که شما قادر به انجام آن شما جذاب تر و شما امن تر است.

“البته از زمان در جهان ما را نمی کنیم. اما به طور کلی من راضی هستم. هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد آخرین بازی, من خیلی راضی هستم. من دیدم که دوباره بازی و آنچه ما را به بهبود است و چگونه بسیاری از چیزهای خوب ما. ”

به او مقایسه شهر با بارسلونا و بایرن ژاوی را مشاهده صفحه نمایش در از دست دادن چلسی او امید که “این فصل خوب خواهد” می دهد که به نظر می رسد، ممکن است. سرود پسرِ اگر چه, است که چگونه به خوبی بازی سمت جای، الزاما نتیجه مهمه.

نیز رضایت خود را با زندگی در فوتبال انگلیسی پس از گشایش وسرد است چهار ماه. ژاوی گفت: “من آن بسیار بهره گیری از هستم”. “البته، هنگامی که من برنده من شادتر و هنگامی که من برنده نیست من خیلی خوشحال نیستم. من لذت بردن از کار کردن با بچه ها و جایی که من کار. من در تلاش برای انجام بهترین من. زمانی که من شروع به کار در بارسلونا بزرگترین چالش بود، من تا به حال برای ایجاد حرفه ای من. من رفتن به آلمان به خودم، من به خودم اومدم. من هنوز اینجا اگر در بارسلونا من [it] را خوب نمی باشد. این امر می تواند مربی دیگری در اینجا. من در بایرن مونیخ بود چرا که من کاملا خوب در بارسلونا بود. چون من در آلمان بسیار خوب بود من اینجا هستم.”

با صلاحیت امن برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان قرعه کشی 16 آخرین به روز رسانی در نیون روز دوشنبه کاملا انتظار است. در عین حال پسرِ معتقد است که شکل فعلی ممکن است بی ربط به شانس خود را از پیشرفت در برابر هر کس که آنها را در بهار ملاقات.

-href = “https://www.theguardian.com/football/video/2016/dec/03/pep-guardiola-reacts-after-manchester-citys-defeat-by-chelsea-video” داده پیوند نام = “در لینک بدن”…
  • رضا محمودی