اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی

ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی چگونه است؟  شرایط ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی به چه صورت است ؟ قوانین ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی چگونه می باشد ؟ آیا از راه های ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی اطلاعی دارید ؟ چه راههایی وجود دارد تا به اخذ اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی دست یابید ؟ سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی چه مقدار است ؟ آیا می خواهید با مهاجرت به  اسلوونی از طریق ویزای سرمایه گذار ی در اسلوونی ، ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی داشته باشید و به اخذ اقامت اسلوونی و اخذ تابعیت اسلوونی و اخذ شهروندی اسلوونی دست پیدا نمایید ؟ مؤسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در این مقاله در خصوص ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی توضیح داده است . آیا به دنبال چگونگی ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی و شرایط  ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی هستید؟در چه صورت شما میتوانید از طریق  ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی به اقامت اسلوونی  برسید؟ در این مقاله سعی بر آن شده انواع ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی را برای شما شرح دهیم اگر میخواهید درمورد ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی بدانید،و همچنین روش اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی را بدانیداین مقاله را مطالعه کنید، اگر میخواهید بهترین نوع ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی را بدانید با ما در مؤسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش همراه باشید و در خصوص مهاجرت به اسلوونی از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی از مشاورین متخصص و کارشناسان و حقوقدانان مسلط به امور بین الملل مشاوره رایگان دریافت نمایید .

ثبت شرکت اسلوونی چگونه است؟ آیا ثبت شرکت اسلوونی گزینه ای برای گرفتن اقامت اسلوونی است؟

ثبت شرکت در اسلوونی صرفه اقتصادی دارد؟ ثبت شرکت در اسلوونی به واقع می تواند  باعث سودآوری برای متقاضی شود؟ آیا ثبت شرکت اسلوونی گزینه مناسب جهت اقامت خانواده در اروپاست؟ آیا ثبت شرکت اسلوونی فرصت تبدیل به اقامت کاری اسلوونی را دارد؟ آیا ثبت شرکت اسلوونی امکان سفر آزاد به کشورهای حوزه شنگن را دارد؟ مزایای ثبت شرکت وکارآفرینی در اسلوونی چیست؟. مهاجرت به اسلوونی از طریق ثبت شرکت در اسلوونی وپروسه آن به چه صورت است؟  مدارک لازم جهت ثبت شرکت اسلوونی و اخذ اقامت اسلوونی کدام است؟

موسسه حقوقی ملک پور با مشاوران و وکلای برجسته وخبره در زمینه حقوق بین المللل بهترین مشاوره ها را ارائه می دهد.

شما با ثبت شرکت وکارآفرینی در اسلوونی باید طرحی ارائه دهید که به نفع اقتصاد آن کشور باشد تا مورد قبول واقع شود .

 

مقدمه در خصوص ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی :

جمهوری اسلوونی در اروپای مرکزی که قبلا جزء کشور یوگسلاوی محسوب میشد،در حال حاضر از نظر اقتصادی وکشاورزی است طوریکه در سال ۲۰۰۷میلادی  نرخ رشد اقتصادی ۶٫۱%بوده است.

صنعت ساختمان در اسلوونی بسیار پیشرفته است.خدمات مالی و تجاری بسیار قوی در اسلوونی حکمفرماست. پایتخت کشور اسلوونی شهر زیبای لیوبلیاناست .کشور اسلوونی بالغ بر ۴۰%میباشد.در سال ۲۰۱۰میلادی نرخ مالیات سود شرکتها ۲۰%بود.و مشوق های زیادی برای مالیات وجود دارد . و  سرمایه گذاری با سرمایه خارجی مورد استقبال قرار میگیرد و شرکتهای با سرمایه گذاری خارجی یا در تملک کارافرینها یی که عضو جامعه اسلوونی نیستند به چشم یک شرکت که تبعه خود اسلوونی تاسبس کرده باشد دیده میشود . ولی تمام اسناد باید یک کپی به زبان اسلوونیایی نیز ارائه دهد.

جمعیت کشور اسلوونی ۲,۰۰۹,۲۴۵نفر میباشد.ورشد جمعیت منفیست،میانگین سنی اسلوونیاییها چهل سال میباشد.اسلوونی شامل قدیمیترین بخش جنگل های جهان میباشد.

مزایای ثبت شرکت در اسلوونی چیست؟

شما با ثبت شرکت در اسلوونی جزء جامعه بدون مرز شنگن شده اید. شما با ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی با مالکیت متقاض است و متقاضی بعنوان مدیرعامل شرکت است که میتواند اعضای خانواده خود را نیزبعد یکسال از فعالیت شرکت و پرداخت مالیات همراه خود ببردو همسر نیز میتواند بعنوان نیروی کار در شرکت مشغول به فعالیت شود..و فرزندان در مدارس رایگان مشغول به تحصیل شوند.همراه نیز اجازه کار در همان شرکت یا برای کار فرمای دیگر را داراست. بعد از پنج سال میتواند تقاضای تابعیت اسلوونی را بدهد.

بهره مندی از قوانین تجارت آزاد وگمرکی در اتحادیه اروپا نیز فراهم است. گاهی ثبت شرکت در اسلوونی  را سفارت ایران انجام نمیدهو متقاضی  مهاجرت به اسلوونی ثبت شرکت و کارآفرینی در اسلوونی  باید به سفارت ترکیه مراجعه کند.

  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی