اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
پیشرفت تکنولوژی در ایران بسیار زیاد شده است.ایران همگام با بازارهای جهانی در رابطه با تکنولوژی پیش رفته و مردم ایران از تمامی امکانات جدید دنیا استفاده میکنند.امروزه اینترنت در ایران به صورت قابل ملاحظه ای بهتر شده و کاربران ایرانی نسبت به قبل اینترنت پرسرعت تری در اختیار دارند.قیمت اینترنت نیز بسیار کاهش یافته و این باعث شده تمامی قشر های جامعه بتوانند از اینترنت مناسب استفاده کنند و به دنیای مجازی وصل باشند.شرکت های زیادی نیز برای ارائه خدمات اینترنت در ایران وجود دارد

 main:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، وزارت خارجه ازبکستان از برقراری رژیم بدون روادید بین این کشور و لهستان از امروز خبر داد.

بر اساس این گزارش، از امروز 26 سپتامبر (5 مهر) بین ازبکستان و لهستان رژیم لغو روادید برای صاحبان گذرنامه‌های دیپلماتیک برقرار می‌شود.

بر این اساس، صاحبان گذرنامه‌های دیپلماتیک ازبکستان و لهستان رژیم بدون روادید را موقع ورود و خروج، ترانزیت و برای 180 روز اقامت در قلمرو یکدیگر عملی می‌کند.

بر اساس این قرارداد، دیپلماتهای ازبکستان و لهستان برای ماموریت در نمایندگی دیپلماتیک و یا کنسولگری می‌توانند طی مدت آکردیته خود بدون صدور روادید به قلمرو کشور میزبان ورود و خروج داشته و اقامت کنند.

  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی