اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

  • ۰
  • ۰


خبر تصادفی :
سایت های خبری روزانه بروز شده میشود و توسط جدید ترین اخبار ایران این اتفاق می افتد.باید دانست که جدید ترین اخبار ایران و جهان لحظه به لحظه در اینم سایت ها موجود است.خبر های ورزشی این سایت شامل خبر های لیگ های ایران و بازی دربی پایتخت است.بازی های حساس لیگ ایران را پوشش میدهیم و به بررسی دقیق عملکرد هر یک از بازیکنان لیگ میپردازیم.لیگ ایران خیلی زود و سریع شروع شده و تمامی بازی ها با کیفیت بالا و در بالاترین سطح انجام میشود.تمامی بازیکنان لیگ با قیمت هایی گران در باشگاه های لیگ ایران بازی کرده و روزانه تمرینات زیادی را انجام میدهند

 main:

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل در حاشیه مجمع عمومی جمعیت رهپویان و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره برنامه اصولگرایان برای ائتلاف در انتخابات 96 اظهار داشت: در این زمینه کارهایی شده که ان‌شاءالله به زودی اعلام می‌شود.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرایان برای حضور هماهنگ و مبتنی بر وحدت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برنامه دارند که به زودی برنامه خود را اعلام می‌کنند. البته تاریخ دقیق آن مشخص نیست ولی ظرف روزهای آینده اعلام خواهد شد.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: یک حرکتی توسط عده‌ای از خدمتگزاران انقلاب اسلامی برای حضور جدی در انتخابات صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس، در خصوص رسیدن به نامزد واحد و برنامه اصولگرایان در این زمینه خاطرنشان کرد: اصولگرایان دو برنامه دارند که یکی ساز و کار برای رسیدن به وحدت و دیگری ساز و کار برای رسیدن به فرد واحد است که ما این مسیر را تعقیب می‌کنیم.

  • ۹۵/۰۸/۲۱
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی