اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

اخبار ایران و جهان

تیتر اخبار ایران و جهان از خبرگزاریهای جمهوری اسلامی

  • ۰
  • ۰



اول MLS Cup نهایی پس از 120 دقیقه بود در نهایت با مجازات روم تورس مرگ ناگهانی به عنوان سیاتل به حل و فصل شدن تغییر برنده اول خود را تا کنون MLS در شب یخبندان در زمینه BMO فنجان.

آن نماد سیاتل دفاعی است اتصالات شد حل و فصل نمره باید مجازات قاطع. برای سال، سیاتل ساخته شده است که شهرت برای حمله به استعداد که wilts در آف اما اتهام شجاع خود را از طریق دوم نیم فصل دشوار است ساخته شده به همان اندازه در دفاع به عنوان حمله و نهایی این مثال های افراطی از آن بود. کیسی ورزشی 1-0 در بازی در بازی با شات آنها تنها در هدف ضرب و شتم داشتن سیاتل یک “بهتر” در فینال – تبدیل شدن به تنها تیم در تاریخ MLS به شات هدف دو ساعت بازی منظم ندارد در رفت.

دروازه بان تورنتو ایروین کلینت بود نگران به هیپوترمی نسبت به عکس برای بسیاری از آن دوره، اما در حالی که او را یک مجازات نجات در ضربات، همتای استفان Frei، که نه موجب صرفه جویی در طول عمل rearguard تیم خود را ساخته شده بود که در پایان بازی جشن می بود. Frei تیم خود را در بازی با انگشت غواصی ذخیره از هدر جوزی التدور دورة دوم وقت اضافی نگه داشته بود و همچنین مجازات مایکل بردلی ضعیف در ضربات به درپوش شب پر حادثه شخصی نجات دهد.

دو ساعت قبل از آن، گرگ Vanney می بود به نظر می رسید به تورنتو قصد حمله از همان آغاز، با تغییر به خط تا که پای در مونترال با مایکل بردلی تنها محافظ آشکار دفاع، آغاز شده بود و حمله فکر جاناتان Osorio پشت در سمت هزینه جانسون خواهد شد.

میزبان بموقع شروع بازی در حالت فعال با شات scuffed اولیه از التدور فقط گذشته Frei را بسیار پست، به صدا هشدار زود هنگام در دست خوش پیشامد میشه. همانطور که تیم Vanney را سعی کنید بلافاصله آتش شوق جمعیت 36,045 ظرفیت توسط دنباله ای از گوشه های تورنتو دنبال می شد.

نیست که آنها نیاز به تشویق بسیار. بازی در سه دقیقه فروخته بود و با تورنتو یک دهه منتظر داشتن حتی میزبان بازی بیسبال، به خانوادهٔ نهایی آنها بودند بازی در این اجرا postseason جو در سه بازی خانگی خود را قبل از شروع این بازی را به اوج ساخت دیده بود. و حتی دمای انجماد (23F در سطح زمینه برای پا زدن کردن، با سرمایش باد کردن دریاچه انتاریو آن بیشتر احساس مانند 10F) جمعیت خانه را سرکوب کند.

سیاتل انجام بهترین خود را برای متوقف کردن حرکت در زمینه هر چند، اولین بار توسط بازی با fouls کاهش و سپس با تلاش برای پیدا کردن راه خود را در آن با انتقال سریع به منظور تلاش برای دریافت اردن موریس ساختمان در Zavaleta اریک. Zavaleta notionally بخش ضعیف ترین تورنتو به سه است، هر چند سختی حدس اولیه در حال اجرا که او زمین خود را در برابر جوانان ما بین المللی برگزار شد.

تورنتو شد تهدید بیشتر تیم در نیمه اول. غیر از برخی از امیدوار طرفداران رو به جلو توسط والدز مشغول, سیاتل شد نمی گیری بسیاری از روشن…

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی